Înlocuirea produselor și rambursarea

1.Dreptul de a văretrage din contract

În cazul contractelor la distanță, consumatorul are dreptul să informeze compania în 14 zile la adresa de email support@d4web.eu sau prin alte metode de comunicare că se retrage din contract, fără a nevoi să precizeze un motiv în această decizie. Termenul începe la 1 de la data primirii obiectelor. 

2. Schimbul și returul obiectelor 

2.1. Completați formularul de plângere. 

Descărcați formularul de retur/schimb aici >> Formular de plângere. 

2.2. Dvs. trimiteți produsul în ambalajul original (chiar dacă ați testat deja produsul). 

2.3.. Trimiteți produsul la adresa: 

  Warehouse FAN Courier Timisoara 1, Calea Aviatorilor nr.4, VGP industrial park , Hala A2, 307200 Ghiroda, Timis 

2.4. Când vom primi pachetul, vă vom notifica prin email despre primirea produsului la adresa noastră.  

2.5. Când vom rezolva plângerea și vom trimite un produs nou sau vă returnăm banii, vă vom informa din nou prin email.  

nd returnați bunurile, consumatorul trimite un formular cu datele personale și un cont de tranzacții la care doriți să primiți banii. Vă vom returna plata în 14 zile de la primirea coletului la adresa noastră. 

Fiecare client, cu dovada livrării trimisă (număr de urmărire) adresei noastre specificate în punctul 2.3. Vom trimite banii sau un nou produs înainte de a primi pachetul la adresa noastră. 

Ne puteți trimite formularul cu contul și numărul de urmărire la support@d4web.eu.

Returul se va face în EURO.

Înainte de a trimite pachetul, vă asigurați că verificați confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o pe email când ați comandat produsul din magazinul nostru online. Dacă ne trimiteți un produs care nu ne aparține, nu suntem responsabili pentru eroarea dvs. și nu vom returna pachetul.  

Costul de livrare este achitat de expeditor, nu acceptăm plata transportului. 

În cazul în care nu ați primit un email din partea noastră în decurs de 30 zile de când am primit coletul dvs., vă rugăm să ne contactați pentru a putea verifica unde pachetul a fost locat. 

Consumatorul nu poate utiliza obiectele fără limite până la retragerea din contract. Consumatorul poate inspecta și testa articolele doar pentru a stabili situația actuală. Consumatorul este responsabil pentru o reducție a valorii bunurilor dacă reducția e rezultatul utilizării și nu este necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor. 

Consumatorul nu va fi îndreptățit să se retragă de la contract în cazul contractelor create pentru un produs care a fost specific la instrucțiunile precise și adaptat la nevoile consumatorului, care e eligibil pentru un retur, care e perisabil sau care a expirat deja. 

nd returnați bunurile, consumatorul trimite un formular cu informațiile personale și un cont la care dorește să primească plata. Plata se va face la 14 zile de la primirea coletului pe adresa noastră. 

La retragerea din contractul în care a fost folosit un bonus, cod de reducere sau cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate o reducere și nu sunt returnate utilizatorului. Doar suma plătită e returnată utilizatorului. 

Lista cu obiecte pentru care retragerea de la achiziție nu e posibilă sau e limitată la asta: 

  • Articole pentru piscină, lenjerie: Astfel de articole nu pot fi returnate din motive igienice. 
  • E-book: Un e-book este proprietate intelectuală care nu poate fi returnată (poate fi transferată sau copiată), deci nu e posibil să cereți returul pentru astfel de produse. 

MAI OPTIMIST, DOAR CERERILE CARE ÎNTRUNESC CONDIȚIILE DE MAI SUS VOR FI REZOLVATE. 

3. Când bunurile nu sunt pe stoc  

E posibil ca atunci când consumatorul plasează o comandă online, vânzătorul o confirmă, după care informează cumpărătorul că bunurile comandate nu sunt pe stoc. Bunurile au fost deja plătite. Dacă bunurile nu sunt disponibile și vânzătorul nu poate să își îndeplinească obligațiile, compania va notifica clientul prin email după primirea facturii, returul banilor în maxim 14 zile de la notificare.